niedziela, 26 sierpnia 2012

Holiday World, Homecoming queen, cross country and stuff

Jakos nie umiem sie ciagle zabrac do napisania tutaj. Nie mam zabardzo czasu, ciagle sie cos dzieje! Kazdy dzien jest zapelniony i jak znajde jakas godzinke dla siebie to spedzam ja na rozmowach z przyjaciolmi lub rodzina, wiec prowadzenie bloga jest ciezsze niz myslalam. No ale mam duzo zdjec wiec trzeba sie nimi podzielic! :D hah
Tak w skrocie ostatnie 2tyg:
W sobote bylismy w Christian Church, gospel itd. zupelnie inaczej wyglada to niz w katolickim kosciele, podobalo mi sie, bo kocham gospel ale ogolnie cala oprawa za bardzo roznila sie od tego do czego jestem przyzwyczajona, wiec chcialabym isc do katolickiego kosciola :) i poprosilam zebysmy w boze narodzenie obowiazkowo poszli na msze.
Drugi tydzien szkoly zlecial szyybko. Tak sie ciesze ze dni w ciagu tygodnia sie nie dluza, bo lekcje szybko zlatuja, potem trening, obiad, odpoczynek, karmienie koni i spanie. Umiem juz otwierac sama szafke! Ostatnie dni tygodnia nikt mi nie pomagal bo nie musial! Taka dumna! Taka dumna! haha :D
Jakos w czwartek chyba bylo glosowanie na homecoming fall iii....zostalam wybrana! Boze jakie bylo moje zaskoczenie! Caly moj rocznik glosowal (czyli jakies 100 osob) i wybrali akurat mnie. Haha smieszne bo wszyscy z zewnatrz sa zaskoczeni rownie jak ja, bo jestem w tej szkole dopiero 2tyg i przeciez tak naprawde nikt mnie nie zna...w kazdym badz razie w poniedzialek opuszczam trening cross country i jedziemy kupic sukienke, ktora bedzie od razu na prom. Moim partnerem jest Derek czy jak mu tam na imie...no i wszyscy sa wrecz pewni ze dostane korone.
Po ciezkim tygodniu w koncu przyszedl wyczekiwany piatek i gra footballu. Niestety bylam tak zmeczona po treningu i calym tygodniu ze ciezko bylo wysiedziec. Mimo wszystko bylo dosc nudno, pilka nozna jest lepsza niz football amerykanski, a cheerleaderki sa beznadziejne, ciagle z nich sie smialismy z Guillem.
Po meczu Juan i Guill przyjechali do nas do domu na noc, bo na drugi dzien jechalismy do Holiday world (park rozrywki). Zrobilismy ognisko z piankami ktorych nikt nie jadl bo nie bylo patyczkow.Bylo przesmiesznie :D Spalam jakos 4h. Holiday World nie roznil sie wiele od dotychczasowych parkow rozrywki w ktorych bylam, procz tego ze byl tez park wodny i tego ze rollcoastery sa 10razy szybsze niz w Europie. Bawilam sie swietnie, ale bylo nas strasznie duzo, wszyscy po kilku godzinach byli strasznie zmeczeni co doprowadzilo do spiecia, ale ogolnie caly dzien zakonczyl sie pozytywnie, wszyscy sie przytulilismy i zapomnielismy o tym co zle.
Dzisiaj bylam z Missy i Lauren zobaczyc nowonarodzona bratanice Missy -  Lexie,  ktora ma 3dni. PIEKNA! A potem zajelam sie moim projektem na socjologie, ktorym jest zrobienie albumu zeby przedstawic siebie i swoje zycie. Nie jest idealny ale ma duzo zdjec wiec mysle ze wystarczy zeby dostac A :) haha w piatek kolejny mecz, w sobote rano zawody biegania  a potem senior's pictures z Missy i Jennifer :) Ciesze sie ze w nastepnym tygodniu jeden dzien jest wolny od szkoly z powodu swieta...juz sie nie moge doczekac.




Kosciol

Po kosciele wstapilismy na 40ste urodziny niespodzianka przyjaciela Jerry'ego

Z przyjacielem Jerrego


Orientation meeting; wszyscy foreign z IN



Z Jaci

Guill

Ognisko

Holiday World

z 3dniowa Lexie

17 komentarzy:

  1. ej ja lubie tego Guila, jakiś taki fajny jest i to zdjęcie.. :) co to za chlopak?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie moje tak tęsknie za moją małą Siostrzyczką że sobie nie wyobrażasz ! Całuje całuje i ciągle obserwuje ;* muaaaaaaa M-Twoja Siostra

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, jestem pewna, że wygrasz <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Marlena na królową! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, dużo opłat było na początku roku szkolnego?
    Musiałaś coś płacić za yearbook?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no troche jest. za yearbook nie musze placic, dzwonimy do sponsorow i prosimy o pieniadze :) ale z powody tego ze jestem seniorem mam duzo rzeczy do kupienia i jeszczehomecoming itd..normalnie powinnam duzo pieniedzy wydac ale ze wszystko staram sie zmiescic w minimum to w sumie nie jest tak zle. seniore pictures zrobi mi moja host mama, sukienke na homecoming, christmas dance i prom pozyczam od kumpeli itd. itd...:)

      Usuń
    2. jakies legitymacje ponoc sie kupuje uprawniajace do wejscia na szystkie szkolne imprezy

      Usuń
    3. a o jakich sponsorach mowa..?

      Usuń
    4. cala rodzina ma karnet 'pass' ktory kosztowal jakos $200 za 7 osob i mamy wstep darmowy na wszystkie mecze ktore sa w szkole, ale jak np. mecz footballu jest w innej szkole to trzeba placic za wejscie.

      nie mam pojecia o jakich sponsorach mowa,ja nie zajmuje sie dzwonieniem bo moj angielski jest zbyt slaby zeby zalatwiac takie rzeczy przez telefon ;D

      Usuń
  6. nic dziwnego, że Cię wybrali, jesteś śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ! tak Ci zazdroszczę, ja mogę sobie tylko pomarzyć :(
    ale będę śledzić Twoje posty regularnie ! :) mam pytanie: widzę że masz 18 lat, a czy high school nie kończy się w wieku 17 ? ty będziesz kończyła w wieku 19 ? znaczy że tracisz rok nauki w polskiej szkole ?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo! :)
      mam 18 i niektorzy seniors maja 17 ale gdy beda konczyc szkole beda mieli 18. ja trace rok w polskiej szkole ale jak tutaj zalicze rok to nie bede musiala w polsce do liceum wracac juz :)

      Usuń
    2. jezeli dostane tutaj high school of diploma, zdam test GED i zalatwie wszystkie formalnosci z tlumaczeniem itd to w polsce bedzie to uznane jako matura i nie bede musiala pisac polskich egzaminow :)

      Usuń
  8. Mam pytanko, bo za rok również chcę się wybrać na wymianę na 3-cią klasę liceum :) Jeśli dostaniesz High School Diploma to nie musisz już robić GED, prawda? Bo High School Diploma uznawane jest jako 'matura', czy ja źle przeczytałam? Pozdrowienia z Polski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. test GED jest uznawany jako matura, high school diploma nie wiem co daje ale tez dobrze go miec. Z samym high school diploma nic nie zdzialasz

      Usuń